...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

مهدویت

کجا روم من از این در که خانه ام اینجاست
کبوتر تو ام و آشیانه ام اینجاست

اگر چه بال و پر من شکسته اما شکر
نشسته ام به سرایت که لانه ام اینجاست


دلم گرفته بهانه برای دیدن تو
نمی روم من از اینجا بهانه ام اینجاست

به هر کرانه که رفتم دلم نشد آرام
بیا بگو به دل من کرانه ام اینجاست


به هر نشان که به من گفته شد سفر کردم
که آخرین خبر و هم نشانه ام اینجاست

دلم به هر سفری رفته باز برگشته
کجا روم که دل جاودانه ام اینجاست

ترانه های دل من فقط تو را جوید
که صاحب نمک این ترانه ام اینجاست

اگر دلم به دل تو مقیم گردیده
زپیش دل نروم من که خانه ام اینجاست


جواد حیدری

 

نظرات 3 + ارسال نظر
م ح م د یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:41

شکسته بالتر از من میان مرغان نیست دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است

محتاج تر از من به میان حرمت نیست

سعید۱۳۵۸ یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 http://www.saeed1358.blogfa.com

خیلی دلنشین بود
گویا از دل برامده بود که اینچنین بر دل نشست

همه اهوان صحرا سر خود نهاده بر کف
به امید انکه روزی به شکار خواهی امد

یا حق

ممنون .خیلی خوشحالم از حضورتون

پسرک خواب آلود دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 http://sleepybooy.blogfa.com

درود بر انصارالائمه عزیز.
زیبا بود رفیق.
ممنون که بهم خبر دادی.
خیلی زیبا بود.
با اجازت توی وبم ازش استفاده می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد