...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

خداحافظ

خواستم تموم کنم ولی دلم نومد این اشعار زیبا رو براتون ننویسم و برم.... 

تمام یادگاری من از این چند ماهه.... 

 

بستن زلف رها سنگدلی میخواهد
دل شکستن همه جا سنگدلی میخواهد


چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا
عشق بی چون و چرا سنگدلی میخواهد


تو هم ای بخت ، ملامتگر ما باش ، ولی
سرزنش کردن ما سنگدلی میخواهد


کوه بودم همه عمر و نمیدانستم
راه بستن به صدا سنگدلی میخواهد


رود یک عمر مرا گفت بیا تا دریا
سنگ ماندن به خدا سنگدلی میخواهد


کربلا آمد و من حر گرفتار ، بیا
دل ندادن به بلا سنگدلی میخواهد


****

یادمان باشد از امروز ، خطایی نکنیم
گر که در خویش شکستیم ، صدایی نکنیم
پر پروانه شکستن هنر انسان نیست
گر شکستیم ، زغفلت من و مایی نکنیم
یادمان باشد اگر شاخه گلی راچیدیم
وقت پرپر شدنش ، ساز و نوایی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم
یادمان باشد اگر حال خوشی دست بداد
جز برای فرج یار دعایی نکنیم


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد