...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

به امید دوا می نویسم

دو دلم: اول خط نام خدا بنویسم 
یا که رندی کنم و اسم تو را بنویسم!
 

همه "یک" گفتم و دینم همه "یکتایی" بود 

با کدامین قلم امروز دو تا بنویسم؟ 


ای که با حرف تو هر مساله ای حل شدنیست  
به خدا خود تو بگو، نام که را بنویسم؟
  

 

*** 

صاحب قبله و قبله، دو عزیزند، ولی 

خوش تر آن است من از قبله نما بنویسم!
 

آسمان، مثل تو احساس مرا درک نکرد: 

باز غم نامه، به بیگانه چرا بنویسم؟ 


تا به کی زیر چنین سقف سیاه و سنگین 

قصه ی درد، به امید دوا بنویسم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد