...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .


***انشاء الله در هر هفته در تمامی موضوعات مورد بحث ***

***دو بار بروز خواهم شد(شنبه ها و سه شنبه ها***(

 

-*-*- شدیداً هم منتظر نظرات سازنده شما دوستان عزیز هستم-*-*-

 

)خوشحال میشم اگر مطالبی مرتبط با موضوعات وبلاگ و یا هر هوضوعی که

برای مخاطبان مفید باشه رو به آدرس

tasnimabd63@yahoo.com

بفرستید(

 


کاش از لطف شبی یاد زما می کردی

کاش از لطف شبی یاد زما می کردی
یاد از عاشق افتاده ز پا می کردی

کاش بیمار فراقت که ز پا افتاده
با نگاه ملکوتی تو دوا می کردی

کاش می آمدی با یک نظر ای نخل امید
گره از کار من زار تو وا می کردی

کاش یک شب تو برای فرجت مالک من
با دل سوخته خویش دعا می کردی

همچو باران به سر شیعه بلا می بارد
کاش می آمدی و دفع بلا می کردی

پرچم ظلم بر افراشته شد در همه جا
کاش تو پرچمی از عدل بپا می کردی

کاش یک روز رضایی ز وفا
مهدی فاطمه از خود تو رضا می کردی

 

سید عبد الحسین رضایی نیشابوری

اخبار روز

تمجید معنادار هاشمی‏رفسنجانی از موسسه نشر و تنظیم آثار امام(ره)

رهبرانقلاب در دیدار فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی

دولتهایی غیرقابل اعتمادند که با بی‌حیایی دیگران را تهدید به بمب اتم می‌کنند

400 آقازاده ایرانی، در تیررس سرویس‌های جاسوسی انگلستان

تمسخر موسوی و کروبی در سایت‌های ضد انقلاب

بوگیرهای صهیونیستی در ماشین های ایرانی

آیت‏الله‏مصباح: ترویج فرهنگ دینی مهم‌ترین راهکار ایجاد انگیزه برای همت مضاعف و کار مضاعف است

حمایت اقلیت مجلس از طرح رفراندوم رئیس جمهور

دو خبر در رابطه با مدرک دکترای یک مقام عالی رتبه