...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

کاش از لطف شبی یاد زما می کردی

کاش از لطف شبی یاد زما می کردی
یاد از عاشق افتاده ز پا می کردی

کاش بیمار فراقت که ز پا افتاده
با نگاه ملکوتی تو دوا می کردی

کاش می آمدی با یک نظر ای نخل امید
گره از کار من زار تو وا می کردی

کاش یک شب تو برای فرجت مالک من
با دل سوخته خویش دعا می کردی

همچو باران به سر شیعه بلا می بارد
کاش می آمدی و دفع بلا می کردی

پرچم ظلم بر افراشته شد در همه جا
کاش تو پرچمی از عدل بپا می کردی

کاش یک روز رضایی ز وفا
مهدی فاطمه از خود تو رضا می کردی

 

سید عبد الحسین رضایی نیشابوری

نظرات 3 + ارسال نظر
حزب الله چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 http://antizionism110.blogfa.com

سلام دوست من
خیلی شعر زیبایی بود
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

منتظر چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 http://www.tamanayevesal88.blogfa.com

اللهم عجل لویک الفرج والعافیه و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه...
سلام علیکم. خیلی استفاده کردم و لذت بردم. اجرکم عندالله.یا مهدی...

فریاد... دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:27 http://ruzefaryad.blogfa.com/

سلام. من هر چند روز یک بار به وبلاگ شما سر می زنم. خیلی با طراوت و خوب هست. امیدوارم شما هم سری بزنید
_____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد