...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

 

***انشاء الله در هر هفته در تمامی موضوعات مورد بحث ***

***بروز خواهم شد( سه شنبه ها***(

 

-*-*- شدیداً هم منتظر نظرات سازنده شما دوستان عزیز هستم-*-*-

 

)خوشحال میشم اگر مطالبی مرتبط با موضوعات وبلاگ و یا هر هوضوعی که

برای مخاطبان مفید باشه رو به آدرس

tasnimabd63@yahoo.com

بفرستید(

یا مهدی

خسته ام از همگان ،باز به سویت ببرم                       نه شبی بلکه دمی ،بر سر کویت ببرم 

 

روی من خاک کف پای تو ای جان جهان            چشم بسته، دست و پا بسته مویت ببرم

در جهان هر که بود مست به بوی چمنی             من شدم مست تو ای گل که ببویت ببرم

شرم دارم ز تو و از همه اعمالم                              ترسم ار بیش بمانم، آبرویت ببرم

ای همه آبرویم در گرو جده توست                        ساغر من بشکن، مست سبویت ببرم

ای که بیمار کند زلف و دو چشم و رویت                من که بیمار تو ام، کشته رویت ببرم

وعده گاه من و تو خیمه سبزت باشد                        سالکم در ره تو ،عارف کویت ببرم 

                                                                                                         "عارف"