...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

سر ولایت

آیت الله بها الدینی در جواب این 3 عزیز می فرماید:«آقای منتظری رهبر نمی شود، همه ی امید ما فرزند عزیز زهرا سید علی خامنه ای است.ایشان را اطاعت و حمایت کنید.» سال 68 مجلس خبرگان به رهبری امام خامنه ای رای می دهند.بعد از فوت امام خمینی،رهبر انقلاب به دیدار آیت الله بها الدینی می روند.بسیجی ها آیت الله العظمی بها الدینی اصرار داشته اند که دست آقا را ببوسند و آقا هم نمی گذاشتند.این عالم بزرگوار وقتی امتناع رهبر انقلاب را می بیند می فرماید«اجازه بدهید تا من دستتان را ببوسم تا فردا که به محضر جده ام زهرا مشرف شدم .به ایشان عرض کنم، دست ولی خود را بوسیدم»

پایگاه خبری تحلیلی خرد نیوز- به نگارش جواد سالمی- چندی پیش سایت رجا،مطلبی را از آقای فاطمی نیا در تایید رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای بر روی خروجی سایت خود قرار داد.استاد فاطمی نیا با اعلام حمایت از رهبر انقلاب از مردم خواسته بود که از او حمایت کنند و امام خامنه ای را بهترین شخصیت برای رهبری معرفی کردند.با بازتاب آن در جراید ، سایت فیلتر شده کلمه که از خارج کشور مدیریت می شود، به دلیل نسبت استاد فاطمی نیا با واکنش تندی این جملات استاد را مربوط به قبل از وقایع انتخابات دانست.فارغ از تکذیب خبر کلمه توسط استاد فاطمی نیا این واکنش نسبت به یک خبر ساده نشانگر نقشه ی طراحی شده فتنه گران برای آسیب رساندن به اصل ولایت فقیه است.امری که سعی می کنند تا کوچکترین تاییدها را نسبت به امام خامنه ای از جانب نخبگان جامعه مخدوش نشان دهند.این امر در عین حال که یک تهدید است ،یک فرصت مغتنم برای پیروان ولایت است تا هر چه بیشتر به تبیین جایگاه ولایت فقیه و شخص رهبر انقلاب بپردازند.البته این طراحی از سوی بسیاری از دلسوزان جامعه پس از شکست پروژه انقلاب مخملی در ایران پیش بینی می شد. کیست که نداند تنها کسی که باعث نجات کشور از چنگال سلطه گران بین المللی و دیکتاتور های لجنی داخلی در بعد از انتخابات شد شخص رهبر انقلاب بود.استاد فاطمی نیا علاوه بر آن تایید رهبر انقلاب در جایی دیگر نیز به ماجراهایی شگفت از سقوط نظام پهلوی و رهبری امام خامنه ای اشاره می کنند که بسیار خواندی است.متن آن به این شرح است. ((  

این جا اعلام می کنم، آیت الله شیخ مجتبی قزوینی (وفات سال 46)قبل از سال 42 در جلسه ای اعلام کردند، محمدرضا پهلوی آخرین شاه هستند و سلطنت پهلوی با ایشان تمام است.از ایشان سوال کرده اند چه کسی رهبر می شود؟ ایشان اسم امام خمینی (ره) را آورده و فرموده اند:«امام خمینی رهبر می شود ، وی را اطاعت کنید.سپس جنگ رخ می دهد و مدت آن 8 سال است.(من زمان جنگ این را می دانستم) و عراق به ایران حمله می کند که در نهایت پیروزی با ایران است.» 

 این مطلب را همه جا می گویم و شما هم همه جا محکم بگویید.4 بزرگ به من فرموده اند و هر 4 نفر هم زنده اند.سخنان این بزرگواران را هم ضبط کرده ام.من این مطلب را جدا جدا از این 4 بزرگوار پرسیده ام وبا هم نبوده اند.این 4 نفر حضرات آیات، آیت الله بها الدینی ،آیت الله امجد،جناب آقای احدی از علما و حجت الاسلام و المسلین حیدری کاشانی هستند.سال 61 آقای منتظری قائم مقام می شوند و هر 4 نفر نگران می شوند.همان سال این ها خدمت آیت الله بها الدینی (به عنوان قله خود)می روند و از ایشان در مورد رهبر آینده می پرسند.این مطالب که از آیت الله بها الدینی نقل خواهم کرد عین عبارت هاست و کسانی که مکتوب نیز می خواهند به کتاب سیری در آفاق مراجعه کنند. آیت الله بها الدینی در جواب این 3 عزیز می فرماید:«آقای منتظری رهبر نمی شود، همه ی امید ما فرزند عزیز زهرا سید علی خامنه ای است.ایشان را اطاعت و حمایت کنید.» سال 68 مجلس خبرگان به رهبری امام خامنه ای رای می دهند.بعد از فوت امام خمینی،رهبر انقلاب به دیدار آیت الله بها الدینی می روند.بسیجی ها آیت الله العظمی بها الدینی اصرار داشته اند که دست آقا را ببوسند و آقا هم نمی گذاشتند.این عالم بزرگوار وقتی امتناع رهبر انقلاب را می بیند می فرماید«اجازه بدهید تا من دستتان را ببوسم تا فردا که به محضر جده ام زهرا مشرف شدم .به ایشان عرض کنم، دست ولی خود را بوسیدم»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد