...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

اربعین حسینی

تنها نه همچو شمع به پایت گریستم

هر جا که دست داد برایت گریستم

 

در کربلای عشق تو دوشینه یک فرات

ای جان تشنه‌ام به فدایت گریستم

 

هر جا که داد تشنه‌لبی پیش یار جان

بر کشتگان کرببلایت گریستم

 

در شام هجر از دل تنگ خرابه‌ام

هی ناله کردم و به عزایت گریستم

 

هر جا که مرغ نوحه‌سرا نوحه کرد سر

پرپر زدم من و به هوایت گریستم

 

هر کس به سینه می‌زد و می‌گفت یاحسین

همراه او به زیر لوایت گریستم

 

در راه شام همره یک کاروان اسیر

بر آن سر ز جسم جدایت گریستم

 

زمزم شدم ز گریه سر کوی ماتمت

دل سعی کرد و من به صفایت گریستم

 

ای تشنه‌لب که آبروی عشق خون تست

بر خون تو به خون خدایت گریستم

 

فردا که هیچ جز غم عشقت نمی‌خرند

شاها گواه باش برایت گریستم

 

ای دیده خفته بودی و من از دل پناه

در ماتم حسین به جایت گریستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد