...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

ساحت ولایت

البته سعى میکنند دنیاى اسلام را مشغول کنند. امروز همین قضایاى فلسطین در سایه‌ى مشغول شدن دنیاى اسلام به مسائل فرعى دارد اتفاق مى‌افتد. واقعاً امروز در فلسطین فاجعه‌آفرینى است، در غزه فاجعه‌آفرینى است، در کرانه‌ى باخترى هم فاجعه‌آفرینى است. قضایاى حرم ابراهیمى را نباید دست‌کم گرفت؛ اینها خیلى مهم است. به خاطر اقامه‌ى نماز، مسلمانها را از پایگاهشان و خانه‌شان بیرون کنند و راه ندهند! اسلام‌زدائى از آثار اسلامى، یکى از آن کارهاى بسیار خطرناکى است که دارد جلوى چشم مسلمانهاى عالم اتفاق مى‌افتد. از بس همه مشغولند، سرگرم چیزهاى فرعى و جزئى هستند، نمیفهمند در دنیاى اسلام چه دارد میگذرد. توطئه علیه دنیاى اسلام این است.
امروز سازمان کنفرانس اسلامى که وظیفه و اساس فلسفه‌ى وجودى‌اش اصلاً دفاع از فلسطین و مسئله‌ى فلسطین بوده، واقعاً وظیفه دارد که ایستادگى کند؛ دنیاى اسلام را در مقابل این حرکت موذیانه‌ى صهیونیستها و حامیانشان - که اغلب دولتهاى مستکبر غربى، على‌رغم اختلافاتى که دارند، در این پشتیبانى سهیم و شریکند - بسیج کند.

دنیاى اسلام بایستد، و میتواند. ظرفیتهاى دنیاى اسلام براى ایستادگى در مقابل خباثتها و طمع‌ورزى‌هاى صهیونیستها خیلى بالاست. همه‌ى توجه فوراً متوجه نفت میشود؛ مسئله‌ى نفت نیست. اینجا مرکز دنیاست، بزرگترین بازارهاى مصنوعات غربى توى این منطقه است، آبرویشان به اینجا وابسته است، مهمترین گذرگاه‌هاى جهانى در اختیار این مجموعه‌ى کشورهاى مسلمان است؛ این چیزها رگهاى حیات دنیاست، دست مسلمانهاست؛ مسلمانها از اینها استفاده کنند، میتوانند.


بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و شخصیت‌های علمی سیاسی-17/1/89

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد