...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

مهدویت

از نو شکفت نرگس چشم انتظاری ام

گل کرد خار خار شب بی قراری ام

***

تا شد هزار پاره دل از یک نگاه تو

دیدم هزار چشم در آیینه کاری ام

 ***

گر من به شوق دیدنت از خویش می روم

از خویش می روم که تو با خود بیاری ام

***

بود و نبود من همه از دست رفته است

باری مگر تو دست بر آری به یاری ام

***

کاری به کار غیر ندارم که عاقبت

مرهم نهاد نام تو بر زخم کاری ام

***

تا ساحل نگاه تو چون موج بی قرار

با رود رو به سوی تو دارم که جاری ام

***

با ناخنم به سنگ نوشتم : بیا , بیا

زان پیشتر که پاک شود یادگاری ام

نظرات 2 + ارسال نظر
در ارزوی شهادت سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:17 http://www.ashegheh-velayat.blogfa.com

دوست گرام وبلاگ قشنگی داشتید اگه مایل بودید برای تبادل لینک من رو با اسم در آرزوی شهادت لینک کنید بعد به من بگید شما رو با چه اسمی لینکتون کنم یا حق

سید امیر چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 http://www.seyed88.blogsky.com/

سلام. من هم با افتخار لینکتون کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد