...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

نیایش

 

.. نمی دونم چرا انقدر حرفات توی گوشم زنگ می زنه ... دارم به تو نزدیک میشم .. نزدیک تر از همیشه ... نزدیک تر از .... دلم آشوبه ... حال خودمو نمی فهمم ... نمی دونم چرا این بار این همه دلم سوخته ... بهتر از سوختن واژه ای به ذهنم نمی رسه ... دونه دونه حرفات تو گوشم زنگ می زنه ...دارم نزدیک تر میشم .... هر یک کلمه ات انگار یه رشته از قلبم پاره می کنه و یه گره جدید می زنه ... از دنیای ناپاکم به تو که منزهی از هر ناپاکی... 

دلم می سوزه .... اما این بار برای تو ... حق ندارم ... اما می سوزه ... تو چقدر غریبی  ... تو ذهنم این عبارتو تفسیر می کنم  ...

هرکس فقط دو رکعت نماز خالصانه برای من بخواند ...

کاش یه نفر برام عاشقی رو معنی می کرد ...

یعنی میشه عاشق کسی بود و نتونست به اندازه پنج دقیقه فقط دل به او داد ؟..دوباره یاد عشق ورزی تو میفتم  ...

"لو علم المدبرون، کیف اشتیاقی بهم، لماتو شوقا"

اگر آنان که از من روی برتافته اند، شدت اشتیاق مرا به خودشان می دانستند، هر آینه از شدت شوق جان می سپردند ...

نمی دونم چرا هرچی بیشتر پایین میرم بیشتر خیس عرق میشم ...

دارم بهت نزدیک میشم ... خیلی نزدیک ... خیلی نزدیک رو هم نمی تونم درک کنم ...

تو که ازرگ گردن هم نزدیک تری ...

نزدیکتر از این نزدیکی هم هست؟ ...

لابد هست ...

 واسجد واقترب ... سجده کن و نزدیک شو ...

و من .. در سجده هستم ...

سجده در پیشگاه تو بزرگ مهربانم ...

 تو که منزهی از نزدیکی به آلوده دامنی چون من ...

 اما چه کنی که ربی و باید بپرورانی ...

و نزدیکم می کنی ...

در فرود عاشقانه ام به اعلی ترین نزدیک می شوم ...

کاش شکرگزار این همه لطف بودم ...

"سبحان ربی الاعلی و بحمده"

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:05 http://bideh.blogfa.com/

سلام
وب تون دارای مطالب خوبی بودند
در پناه حق باشید
خوشحال خواهیم شد سری هم به ما بزنید

مترسک دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:50 http://cafematarsak.persianblog.ir

از در درآمدی و من از خود به در شدم............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد