...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

غریب مدینه

آخر یه روز مهدی برات حرم می سازه
حرم برای تو شه کرم می سازه

آخر یه روز مهدی برات ضریح می سازه
مثل ضریح شش گوشه بهش می نازه

به کوری..... و دشمن حیدر
بقیع تو آباد میشه گل پیمبر

خدا کنه حاجت ما یه روز روا شه
بقیع خاکتم مثل کرب و بلا شه

آخر یه روز ضریحتو بغل میگیریم
حسن حسن میگیم پای ضریح می میریم

آخر برات یه گنبد طلا می سازیم
شبیه گنبد امام رضا می سازیم

پنجره فولاد می سازیم حاجت می گیریم
دخیل می بندیم که پای دخیل بمیریم

کریم تر از تو به خدا کسی ندیده
خدا تو رو برا خودش ناز آفریده

سقاخونه به پا کنیم با شور و احساس
سر قبر ام بنین مادر عباس 

نظرات 1 + ارسال نظر
شهید گمنام سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 17:32 http://www.yad-e-yaran.mihanblog.com

سلام
اولا ممنون که به من سر زدید.
دوما داشتم وبلاگتونو میگشتم به این مطلب که رسیدم خیلی دلم هوایی شد نمیدونم شما رفتی حج یا نه خدا قسمت کرد سه سال پیش من رفتم با این عکسو و این شعری که نوشتی منو یاد خاطراتم انداختی و تصمیم گرفتم تو همین پست براتون پیغام بذارم.خدا بهتون اجر بده و انشاالله همیشه هم خودتون و هم وبلاگتون سر پا باشید.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد