...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

باز هم خواهیم آمد

رهبرا....

ای مولای ما , ای سید ما و ای امام ما

باز هم خواهیم آمد .این بار متفاوت با گذشته .

حوادث فتنه گون اخیر حوادث تلخی بود ولی تلخی این حوادث با شیرینی معرفت به درایت تو کم      می شود. ما ارادتمان به تو بیشتر شد. حوادث اخیر ریزشهایی داشت ولی آنها که ماندند با معرفت ماندند. آبدیده شدند و ماندند. یاد صحبت های آقای پناهیان افتادم. که محبت قبل از ولایت در قیاس با محبت بعد از ولایت هیچ است و محبت بعد از ولایت وصف ناپذیر .ما کم کم داریم مزه محبت بعد از ولایت را می چشیم.

باز هم خواهیم آمد .این بار متفاوت با گذشته. ما هنوز سخنان خمینی را می شنویم  اما در گفتارتو . ما هنوز درایت خمینی را میبینیم اما در رفتار تو. ما هنوز سیمای خمینی را می نگریم اما در جمال تو.

این 22 بهمن باز هم خواهیم آمد. تمام دلخوشیمان اینست که حضور ما,  کمی لبخند بر لبان تو بنشاند.

امام خامنه ای

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 http://www.183-salehin.blogfa.com

سلام امیدوارم که خوب باشید...
وعده ی ما فردا میدان آزادی...
از اینکه به ما سرزدید ممنون...
اگر مایل به تبادل لینک بودید ما رو خبر کنید...

با نام صالحین شما رو لینک کردم

صالح چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:15 http://kahfehasin.blogfa.com

بسم الله ـ سلام
الحمدالله از این همه تلاش که بچه های حزب اللهی صادقانه دارن انجام میدن و وبلاگ های خوبی دارن .
امیدوارم درراه حق ثابت قدم بمونید .

وبلاگ مذهبی المهدی عج پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:29 http://amamasr.mihanblog.com/


با سلام وخسته نباشید.وبلاگ بزرگ وجالبی دارید و همینطور قابل تحسین است.
امیدوارم تو وب نویسی همیشه موفق باشید
من شما را با نام ::و مزاجه من تسنیم ....:: لینک کردم . اگر مایل به تبادل لینک هستید لطفا من را با نام ::وبلاگ مذهبی المهدی عج:: لینک کنید
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد