...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

...و مزاجه من تسنیم

این وبلاگ با موضوعات دینی در جهت پیشبرد سطح آگاهی اعضای خود(هیئت انصارالائمه ) و عموم استفاده کنندگان فعالیت می کند .

تسلیماً لامرک

بسوز ای عشق, جان و پیکر از من                          نماند تا که جز تو دیگر از من

بسوزان هر طریقی می پسندی                              که آتش از تو و خاکستر از من

به بال خود پریدم من در این دام                              بسوزان در قفس بال و پر از من

بکش چون صید و در خونم بغلطان                          تماشا کردن از تو پرپر از من

ندارم چون مطاعی دیگر ای عشق                         بگیر این دست و این انگشتر از من

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه پرست شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 http://ghamar-parast.blogfa.com

سلام موفق باشی علی یارت
لطفا وبلاگ منو لینک کن
ghamar-parast.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد